Až do konca júla od nás získate knihu ZADARMO ku KAŽDÉMU nákupu!

Vitamina C: cheia sănătății

Vitamina C a fost recent menționată constant, indiferent dacă este legată de un nou coronavirus sau de o întărire generală a imunității. Mulți oameni percep această vitamină ca fiind cea mai importantă pentru organismul uman. Este justificată pentru că ne aduce nenumărate beneficii, pe care dorim sa vi le împărtășim în acest articol.

Vitamina C, fiind una dintre puținele vitamine, se caracterizează prin solubilitatea sa excelentă în apă. Această capacitate ne ajută să prevenim supradozajul, deoarece excesul de vitamina C părăsește organismul în urină. La fel ca și celelalte vitamine, organismul nu poate crea singur această vitamină, așa că ar trebui să o suplimentăm în mod regulat și în cantități suficiente. Sursele bogate de vitamina C sunt în special fructele și legumele. Daca nu ai sansa de a suplimenta organismul cu diverse fructe si legume, te poti baza pe suplimente alimentare de calitate.

Beneficiile vitaminei C

Vitamina C este de neînlocuit pentru nenumărate procese din organism. Este esențială, de exemplu, în formarea și metabolismul colagenului. De asemenea, acționează ca un antioxidant de neînlocuit, adică luptă împotriva radicalilor liberi din organism, provocând oxidarea în exces și degradarea celulelor.

De asemenea, ajută la prevenirea bolilor cardiovasculare, care sunt probleme pentru mulți oameni. De asemenea, ameliorează corpul de metale grele precum fierul și cuprul, ajutând la metabolismul acestora. În cele din urmă, are un efect pozitiv remarcabil asupra imunității organismului, îmbunătățindu-i astfel capacitatea de apărare. Datorită diferitelor sale efecte, este de neînlocuit pentru organism. Avem nevoie de el pentru fiecare proces și funcție din organism.

Doze și surse de vitamina C

După cum am menționat deja, sursele de calitate de vitamina C sunt fructele și legumele. Cei cu cea mai mare cantitate din această vitamină sunt:

Fructe:

  • măceș
  • coacăz negru
  • kiwi
  • lămâi
  • lichi
  • papaya
  • căpșune

Legume:

  • ardei iuti
  • ardei galbeni
  • pătrunjel
  • varză
  • brocoli
  • varza de Bruxelles

Dacă aveți nevoie să vă completați rapid corpul cu o doză mare de vitamina C, o opțiune excelentă sunt suplimentele alimentare de calitate. Vă recomandăm, de exemplu, vitamina C lipozomală, caracterizată printr-o absorbție excelentă, deci soluția perfectă pentru organism.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Our products